تسهیلات کرونایی به باشگاه‌ها پرداخت می‌شود

معاون اداره کل ورزش ازپرداخت تسهیلات به باشگاه‌های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید احمد هاشمی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: باتوجه به توافقات و هماهنگی‌های لازم با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل تعطیلی‌های پی در پی باشگاه‌های ورزشی برای پرداخت تمدید مهلت پرداخت تسهیلات به موسس اماکن ورزشی خصوصی آسیب دیده از کرونا تسهیلات پرداخت می‌شود.

او افزود: کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت ورزش و جوانان به آدرس اینترنتی www.sd.msy.gov.ir مراجعه کنند.

هاشمی با بیان اینکه راهنمای چگونگی ثبت نام و پیگیری امور در سایت قابل مشاهده است، ابراز کرد: مواردی مانند کلیه مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک و تعیین گروه شغلی باید توسط موسس باشگاه انجام پذیرد.

معاون اداره کل ورزش اظهار داشت: نماینده تام الاختیار، مدیرکل استان است که نسبت به مدارک بارگذاری شده اظهار نظر می‌کند و مسئولیت تایید و تایید نبودن پروانه فعالیت نیز به عهده این مسئول است.

او ابراز کرد: اطلاعات متقاضیان پس از تایید اداره کل ورزش و جوانان استان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می‌شود که موسسان باشگاه‌های ورزشی می‌توانند با مراجعه به سایت کارا به نشانی www.kara.mcls.gov.ir اطلاعات شغلی را تکمیل کنند.

هاشمی ادامه داد: پس از تکمیل اطلاعات در سامانه کارا باشگاه داران برای تکمیل اطلاعات باید به سایت www.corona-kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.