برف روبی ۴۸۵ کیلومتر از جاده‌های کوهستانی مازندران

۴۸۵ کیلومتر از جاده‌های کوهستانی مازندران در ۴۸ ساعت گذشته برف روبی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور و بارش برف در مناطق برفگیر و کوهستانی، ۴۸۵ کیلومتر از جاده‌های برفگیر استان در طی ۴۸ ساعت گذشته طی ۸۶ مرحله توسط راهداران برفروبی شد.

او افزود: محور هراز محدوده امامزاده هاشم تا آب اسک، محور کندوان محدوده هزارچم تا تونل کندوان، محور سوادکوه محدوده ورسک تا گردنه گدوک، محور ساری - کیاسر محدوده کیاسر تا سه راهی فولادمحله از جمله مناطقی بودند که عملیات برفروبی در آن‌ها انجام پذیرفت.

نجفی گفت:۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در حال حاضر در محور‌های مواصلاتی استان در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند.

او افزود:این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

نجفی طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: ۲۲ راهدارخانه در حال حاضر در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار