هری کین، برترین گلزن شهرآورد شمال لندن

ستاره ملی‌پوش تیم فوتبال تاتنهام با گلزنی مقابل آرسنال عنوان برترین گلزن دربی شمال لندن را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تاتنهام یکشنبه شب در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس برابر آرسنال به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت.

گل اول این دیدار توسط سون هیونگ مین، روی پاس هری کین به دست آمد و گل دوم را نیز خود "کین" از زاویه‌ای بسته به ثمر رساند.

این یازدهمین گل کین در دیدار‌های تاتنهام و آرسنال بود و به این ترتیب کاپیتان تیم ملی انگلیس که پیش از این به اتفاق امانوئل آدبایور، مهاجم سابق آرسنال، به طور مشترک برترین گلزن شهرآورد شمال بودند حالا به تنهایی این عنوان را از آن خود کرد.

همچنین این صدمین گل هری کین برای تاتنهام در بازی‌های خانگی بود. با این گل مجموع گل‌های کین برای تاتنهام به عدد ۲۰۲ رسید.

همکاری کین و سون هیونگ مین در خط حمله تاتنهام ۳۱ گل را برای این تیم به ارمغان آورده است که با رکورد رقابت‌های لیگ برتر که لمپارد و دروگبا ستاره‌های سابق چلسی به ثبت رسیده، فقط ۵ گل فاصله دارد.

علاوه بر این کین و سون هیونگ مین در این فصل روی هم رفته ۱۱ گل به ثمر رسانده اند که با رکورد ثبت شده برای یک فصل که توسط آلن شیررو کریس سوتون رقم خورده فقط ۲ گل فاصله دارد که با توجه به بازی‌های باقیمانده قطعا زوج خط حمله تاتنهام این رکورد را خواهند شکست.

پاس گل هری کین به سون هیونگ مین هشتمین پاس گل کاپیتان انگلیس به بازیکن کره‌ای تاتنهام بود و از این نظر آن‌ها با رکورد ۹ پاس لیگ جزیره که فصل ۱۹۵۶-۱۹۵۵ ثبت شد فقط یک مورد فاصله دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.