منصوریان: دوست داریم بدون حواشی برابر فولاد پیروز شویم/ بازی در ورزشگاه یادگار امام در روحیه ما تاثیر گذار بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی تیمش برابر تیم فولاد خوزستان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال  تراکتور در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم فولاد خوزستان اظهار کرد:  من به تیم فولاد خوزستان و سعید آذری خوش آمد می‌گویم و امیدوارم میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم. به طور حتم بازی سختی خواهیم داشت. البته همه بازی‌ها سخت هستند به خصوص برای تیم‌هایی مثل ما که پرهوادار هستند. فولاد با شرایط خاصی فوتبال بازی می‌کند و با همین وضعیت هم تیمشان را هدایت می‌کنند که در ابتدا امیدوارم بازی بدون حاشیه‌ای داشته باشیم.

او ادامه داد: من و ربیعی، سرمربی مس رفسنجان بعد از بازی هفته گذشته به مدت ۱۰ دقیقه با هم صحبت کردیم. جا دارد از این تریبون از مسئولان صنعت مس رفسنجان که هتل را با ما نصف کرده و شرمنده میزبانیشان کردند، تشکر کنم  و امیدوارم که در تبریز میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم. ما نهایت احترام را به مهمانمان می‌گذاریم و دوست داریم با کمترین حواشی، ۳ امتیاز را در خانه نگه داریم و حریف را به عنوان دوست و برادر بدرقه کنیم.

منصوریان بیان کرد: سعی می‌کنیم با تمام وجود از حواشی بازی کم کنیم. تیم داوری خوبی برای این بازی خواهیم داشت. شجاعت اکبریان، داور بازی را در دیدار با پرسپولیس دیده‌ام. به طور  کلی تیم داوری محکم و شجاع هستند و ان شاءالله بازی خوبی داشته باشیم. کامرانی فر، مسئول داوران،  هم دوره‌ای من و مربی تیم حریف است. 

منصوریان: دوست داریم بدون حواشی برابر فولاد پیروز شویم/ بازی در ورزشگاه یادگار امام در روحیه ما تاثیر گذار بود

امیدوارم تیم تراکتور را به جایگاهش برسانم 

سرمربی تراکتور بیان کرد: بعد از بازی  با مس رفسنجان انرژی خوبی به اردوی تیممان اضافه شده است. امیدوارم نتیجه بازی با مس تکرار شود و بتوانیم در بازی‌های خانگی که در پیش داریم، بیشترین امتیازها را کسب کرده و تیم را به جایگاهی که لیاقتش را دارد، برسانیم. من پیروزی برابر مس رفسنجان را به هواداران و خانواده‌های بازیکنان تقدیم کردم، چون آن‌ها صبر و تحمل زیادی دارند.

بازی در ورزشگاه یادگار امام در روحیه ما تاثیر منفی می گذاشت 

منصوریان درباره تغییر محل بازی تیم تراکتور گفت: ورزشگاه یادگار امام بدون حضور تماشاگر، خیلی ما را از لحاظ روحی اذیت می‌کند. ورزشگاه غول پیکری که خالی است؛ ما را از لحاظ روحی بیش از حریف تحت فشار قرار می‌دهد. تا زمانی که ویروس کرونا  شر خود  را کم نکرده است در بنیان دیزل بازی خواهیم کرد. ان شاءلله بعد از پایان کرونا به ورزشگاه  یادگار بازخواهیم گشت.

او درباره وضعیت مصدومان تراکتور اظهار کرد: ما  ۲ مصدوم در چمن مصنوعی داریم که یادگار مازندران است. همچنین ۲ بازیکن مبتلا به کرونا هم داریم که فکر می‌کنم امروز تست  یکی از آن ها منفی خواهد شد. در مورد مسعود شجاعی هم سئوالات زیادی شده است. او مصدومیت جزیی دارد و نمی‌خواهیم ریسک کنیم و از او استفاده کرده و باعث جدی شدن مصدومیتش شویم. ان شاءالله مسعود از هفته آینده به تیممان اضافه خواهد شد. جوانان خوبی در تیم داریم و میل به یاد گرفتن و تلاش را در آن‌ها می‌بینم. در ماه بهمن، اسفند و فروردین این جوانان دست تیم را خواهند گرفت. اعتقاد من این است که هر جا رفتم ۵، ۶ بازیکن جوان را به فوتبال اضافه کنم.

سرمربی تراکتور در پایان گفت: ما چند سال پیش با تیم  تراکتور در تختی بازی کردیم. کل ورزشگاه را هواداران تراکتوری پر کرده بودند. امروز نمی‌شود گفت تراکتور جزء تیم‌های پرهوادار است؛ چرا که این تیم تبریزی بخش اعظمی از هواداران را دارد. چند وقت پیش یکی از دوستان از یکی از تیم‌های پایتخت گفت : ما ۵۰ میلیون هوادار داریم. در این صورت استقلال هم اگر ۴۰ میلیون هوادار داشته باشد و ما هم ۳۵ میلیون نفر، آن وقت ایران باید ۱۲۰ میلیون نفر جمیعت داشته باشد. البته ما می‌گوییم هر کسی آذری زبان باشد، هوادار ما است. اگر من  فردا در تیم دیگری هم باشم این را لمس می کنم. فوتبال در ۳ شهر متفاوت و در سفره خانواده‌های آبادان، تبریز و  بندر انزلی است. در انزلی، شب با فوتبال می‌خوابند و صبح با فوتبال بیدار می‌شوند. خیلی دوست دارم ملوان دوباره در لیگ برتر سهمیه داشته باشد. سپاهان هم استادیومش پر می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار