تعطیلی ۳ مرکز دندانپزشکی متخلف در شیراز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، گفت: سه مرکز دندانپزشکی متخلف و غیر مجاز در شیراز تعطیل شد.

تعطیلی ۳ مرکز دندانپزشکی متخلف در شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بیان کرد: در پی اعلام شکایت به کارشناسان اداره نظارت بر دندانپزشکی و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی مبنی بر فعالیت تعدادی از متخلفان و فعالان غیر مجاز در زمینه دندانپزشکی، موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

او، تصریح کرد: به منظور نظارت مستمر و بازدید مشترک کارشناسان اداره نظارت بر دندانپزشکی و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی، سه مرکز غیرمجاز  دندانپزشکی متخلف به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی با دستور مقام قضایی تعطیل شد.

 اکبری، ادامه داد: هرگونه فعالیت در امور بهداشتی درمانی مستلزم دریافت مجوز از وزارت بهداشت است، و اقدام به فعالیت غیر مجاز در این زمینه، مداخله در امر پزشکی محسوب شده و برابر قوانین جاری با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با اشاره به ضرور بودن مراجعه افراد به مراکز دارای مجوز برای خدمات مورد نیاز و خودداری از مراجعه به مراکز غیرمجاز، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با شماره ۱۸۱۹ مرکز شبانه روزی پایش مراقبت‌های درمانی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار