حسن اشجاری از استعفای خود صرف نظر کرد

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا از ادامه فعالیت حسن اشجاری به عنوان سرمربی در این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آرش بابلیان،  مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا در خصوص استعفای حسن اشجاری سرمربی این تیم ، گفت: پس از دیدار هفته سوم و شکست مقابل تیم مس کرمان و اتفاقات و مشکلات به وجود آمده ایشان به صورت شفاهی استعفا کردند که پس از تماس تلفنی با اشجاری و بحث و گفتگو در رابطه با مسائل تیم، او از تصمیم خود صرف نظر کرد و با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.

او  افزود: با تصمیم اتخاذ شده اشجاری در تمرینات حضور خواهند یافت و مجموعه باشگاه نیز در تلاش است تا بهترین شرایط را برای کادر فنی و بازیکنان مهیا کند.

مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا گفت: هدف گذاری این فصل باشگاه حضوری آبرومند در مسابقات است و هیچ توقع و فشاری برای صعود به لیگ برتر روی تیم وجود ندارد، اما با همه این مشکلات ذکر شده مجموعه باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تمام توان خود را می‌گذارند تا تیم شهرداری آستارا نتایجی درخشان کسب کند.

بابلیان تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری آستارا در دیداری از هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان عصر دیروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم مس کرمان شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.