یکی از احزاب لبنان شهادت دانشمند ایرانی را تسلیت گفت

هیئتی از رهبری حزب «سوسیال ناسیونالیست سوری» در لبنان با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت، شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران را تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه البناء، وائل الحسنیه، رئیس حزب «سوسیال ناسیونالیست سوری» در صدر هیئتی از رهبران آن ضمن حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان شهادت دکتر محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ایران را تسلیت گفت.

الحسنیه از موضع و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت لبنان در ایستادگی علیه اشغالگران صهیونیست که بهای سنگینی بابت این موضعش پرداخت کرده است قدردانی کرد.

وی گفت: شهادت این دانشمند بزرگ که رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش در آن دست دارند، یک زیان بزرگ برای ایران و همه نیرو‌های مقاومت است، اما مطمئن هستیم جمهوری اسلامی ایران آکنده از هزاران دانشمند و ظرفیت‌هایی است که با تمام عزم و اراده به مسیر این دانشمند شهید ادامه خواهند داد و پاسخ به ترور او نیز قطعی است.

الحسنیه گفت به رهبر، رئیس جمهور، دولت، سپاه پاسداران انقلاب (اسلامی) , ارتش و ملت ایران؛ صمیمانه‌ترین تسلیت‌ها را می‌گوییم و بر ایستادگی مان در کنار ایران که به علت موضعش در حمایت از ملت‌های فلسطین، لبنان، شام، عراق و همه امت اسلامی در نبرد سرنوشت ساز و موجودیتی علیه دشمن صهیونیستی و نژادپرست و تروریسم و حامیانش؛ با محاصره و تحریم و تبلیغات خصمانه روبروست، تأکید می‌کنیم.

الحسنیه همچنین دفتر یادبود را امضا و از ویژگی‌های دانشمند شهید محسن فخری زاده تجلیل کرد.

حزب سوسیال ناسیونالیست سوری از احزاب ملی‌گرای فعال در لبنان، سوریه، اردن، عراق، و دولت فلسطین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار