توزیع یک میلیارد تومان بسته معیشتی از سوی دارالایتام حیقوق نبی (ع) تویسرکان

مدیر دارالایتام حیقوق نبی (ع) تویسرکان از توزیع بسته‌های معیشتی در مجموع به ارزش یک میلیارد تومان از سوی این خیریه خبر داد.

توزیع یک میلیارد تومان بسته معیشتی از سوی دارالایتام حیقوق نبی (ع) تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین قهرمانی، مدیر دارالایتام حیقوق نبی (ع) تویسرکان گفت: خیریه حیقوق نبی (ع) از سال ۷۲ شروع به فعالیت کرده و جامعه هدف این مجموعه کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال که غالباً بی سرپرست یا بدسرپرست هستند، است.

او با اشاره به فعالیت ۲۷ ساله این مجتمع خیریه مطرح کرد: تاکنون ۲۶۴ یتیم در قالب ۱۷۶ خانوار تحت پوشش این خیریه هستند که هر ماهه بسته‌های معیشتی شامل گوشت، برنج، روغن، ماکارونی، مواد شوینده، چای، قند، شکر، نوشت افزار، پوشاک با قیمت تقریبی هر بسته بیش از یک میلیون تومان تحویل این عزیزان می‌شود.

مدیر دارالایتام حیقوق نبی (ع) تویسرکان با اشاره به خدمات دیگر این خیریه افزود: ارائه مشاوره تحصیلی به دانش آموزان، معرفی افراد نیازمند برای دریافت وام قرض الحسنه از مبلغ ۳۰۰ هزار تا دو میلیون تومان به صندوق‌های قرض الحسنه و ارائه خدمات درمانی به افراد تحت پوشش از دیگر کار‌های این مجموعه است.

قهرمانی در ادامه گفت: علاوه بر خدمات به ایتامی که تحت پوشش هستند، افرادی که از سوی امام جمعه شهرستان و کمیته امداد معرفی می‌شوند نیز در حمایت این مجموعه قرار می‌گیرند.

او در پایان اضافه کرد: هزینه‌های این خیریه از محل اجاره ساختمان‌ها و مغازه‌های متعلق به مجموعه، کمک نیکوکاران داخل و بیرون شهرستان و همچنین مجموعه خیریه گلرنگ که حامی اصلی این خیریه است، تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.