فرماندار هلیلان:

دومین پل ارتباطی جزمان هلیلان به بهره برداری رسید

شهبازی گفت: پل دارپروشه به عنوان دومین مسیر ارتباطی روستا‌های بخش جزمان با مرکز شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سعید شهبازی فرماندار هلیلان گفت: در صورت تخریب پل جزمان و قطع ارتباط مرکز شهرستان با بخش جزمان، مردم می‌توانند از مسیر ارتباطی جایگزین دارپروشه - چشمه ماهی تردد کنند.

او اظهار داشت: کل اعتبار پل دارپروشه هلیلان ۱۵ میلیارد ریال بود و پس از پل جزمان دومین پل ارتباطی مرکز شهرستان به بخش جزمان محسوب می‌شود.

شهبازی ادامه داد : بارندگی‌های شدید چند روز گذشته هیچ خسارتی به پل جزمان وارد نکرد و تردد وسایل نقیله بروی این پل نیز در حال حاضر بصورت روان در جریان است.

او افزود: علاوه بر بهره برداری پل دارپروشه که دومین مسیر ارتباطی مرکز شهرستان و بخش مرکزی به بخش جزمان و دهستان زردلان است، پل جزمان نیز با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۶۰ میلیارد ریال تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

شهبازی در ادامه به دیگر پروژه‌های عمرانی در دست اقدام هلیلان اشاره کرد و گفت : عملیات اجرایی راه روستایی ورمله زردلان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

فرماندار هلیلان اضافه کرد: همچنین پروژه راهسازی پیامن - تنگ تیر زردلان با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

او در خصوص عملیات آسفالت مسیر سرچم - پیاز آباد نیز تاکید کرد: مسیر سرچم - پیاز آباد با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.

به گفته فرماندار هلیلان برای تعمیرات اساسی ابنیه فنی پل‌های سطح شهرستان اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافته و عملیات آن در حال انجام است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.