شیراز میزبان وبینار بین المللی سلامت زنان

وبینار بین المللی سلامت زنان ۱۲ و ۱۳ آذر ماه امسال به صورت مجازی در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کامران باقری لنکرانی رئیس نهمین همایش بین المللی سلامت زنان گفت: محورهای این  وبینار شامل تغذیه و سلامت زنان، کووید ۱۹ و سلامت زنان، سیاست گذاری‌های سلامت در راستای ارتقای سلامت زنان، پیشگیری از بیماری‌های اسکلتی – عضلانی در زنان و ورزش و سلامت زنان است.
 
او، بیان کرد:در همایش سلامت زنان در سال‌های گذشته، موضوعات مختلفی مورد بحث بود، اما امسال با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹، بخش مهمی از این وبینار به آثار کووید ۱۹ بر سلامت بانوان و در بخش دیگری به موضوع بیماری‌های اسکلت عضلانی زنان می‌پردازد.
 
باقری لنکرانی، تصریح کرد: وبینار بین المللی سلامت زنان به صورت زنده از اینستاگرام فارمانیوز تی وی به آدرس www.instagram.com/pharmanewss و از برنامه آپارات به آدرس www.aparat.com/pharmanewstv پخش می شود.
 
رئیس نهمین همایش بین المللی سلامت زنان، ادامه داد: علاقمندان و شرکت‌ها برای شرکت در این وبینار می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۸۹۷۱۳۰ تماس حاصل کنند و برای اطلاع از برنامه‌ها و جزئیات همایش به نشانی http://whc۲۰۲۰.sums.ac.ir/fa مراجعه کنند.
 
نهمین همایش بین المللی سلامت زنان با مشارکت موسسه تحقیقات سیاست گذاری سلامت، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، پژوهشکده سلامت، سمینار سلامت زنان و با همکاری موسسه آلند برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار