یادداشت نویسنده «تن تن و سندباد» برای شهید محسن فخری‌زاده

محمد میرکیانی از نویسندگان کودک و نوجوان در یادداشتی با عنوان «آوای سپاس کجاست؟» به شهادت محسن فخری زاده واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد میرکیانی از نویسندگان کودک و نوجوان یادداشتی را به مناسبت شهادت محسن فخری زاده با عنوان «آوای سپاس کجاست؟» نوشته و در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان قرار داده است. در ادامه یادداشت این نویسنده کودک و نوجوان را می‌خوانید:


بیشتر بخوانید:


آوای سپاس کجاست؟!

در هیاهوی هیولای همه گیر کرونا که جهان را سراسر در میان گرفته، دستان ستمگران سنگدل سینه‌ مردی را نشانه رفت که مالامال از عشق به مردم روزگار خود بود؛ او که برای از میان برداشتن کرونای هراسناک تلاش جاودانه‌ای کرد.

شهید محسن فخری زاده را دشمنان آیین و ایران تنها به نام دانشمند انرژی هسته‌ای زبانزد کردند تا از ارزش‌های انسانی دیگر او در نزد مردم جهان بکاهند.

او بجز بلندآوازگی در دانش انرژی صلح آمیز هسته‌ای با همه توش و توان کوشید راهی برای نجات بیماران کرونایی بیابد. این شد که با همکاری گروهی از همیارانش، نخستین کیت تشخیص کرونا را در ایران ساخت تا گامی باشد برای نجات جان هزاران بیمار کرونایی که همگان می‌دانند سود‌مند و اثر بخش بوده است. دسیسه گران بدانند نمی‌توانند آوای سپاسگزاری بیماران پرشماری را که با تلاش دانشمند شهید دکتر فخری‌زاده، از بلای کرونا رهایی یافتند، خاموش کنند.

این آوای سپاس همه جا هست: در هرکوی و برزن، در دور و نزدیک و در شهر و روستای این سرزمین دانش آفرین و دانشمند پرور. این آوای سپاس بی چون و چرا به گوش دشمنان‌ او هم رسیده است. حتی اگر نخواهند بشنوند و راه نشنیدن را در پیش گرفته باشند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار