دلیل گرانی دارو‌های بیماران کرونایی چیست؟

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از تذکر نمایندگان مجلس به وزیر بهداشت در خصوص علت گرانی دارو‌های تولید داخل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تامین دارو‌های مورد نیاز جامعه در مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر قیمت این دارو‌ها بسیار بالا است.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تامین دارو‌های کرونا، تصریح کرد: برخی از دارو‌هایی که در حال حاضر قیمت بسیار بالایی دارد، در داخل کشور هم تولید می‌شود و بسیاری از مردم توان تامین این هزینه‌های بسیار بالا را ندارند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر قیمت بالای این داروها، کمبودی که در زمینه تامین دارو‌ها وجود دارد هم مشکلاتی در این حوزه به وجود آورده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر با تاکید بر اینکه ضرورت دارد مسئولان نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند، از تذکر به وزیر بهداشت در این رابطه خبر داد.

جوکار تصریح کرد: در متن این تذکر کتبی از وزیر بهداشت درخواست شده که در ارتباط با این موضوع توضیح دهد که علت کمبود و گران بودن دارو‌های درمان کرونا مانند فاویپراویر که ساخت داخل کشور است چیست؟

او از مسئولان خواست در شرایط سخت فعلی به منظور رفع مشکلات مردم چه در حوزه درمانی و چه در حوزه‌های مختلف دیگر تمام تلاش خود را به کار ببندند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.