اتوبان تبریز-سهند با حضور وزیر راه افتتاح می‌شود

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز و افتتاح اتوبان تبریز- سهند در ۲۶ آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه شورای مسکن استان، با اشاره به اولویت‌های استان در اجرای طرح اقدام مسکن ملی، گفت: خوشبختانه روحیه بسیار خوبی در بین متولیان امر استان وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با مسکن دار کردن افراد نیازمند و صاحب مسکن به دغدغه مهم تعدادی از اقشار جامعه پایان دهیم.

او با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان، گفت: نزدیک به ۵۴ هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند که پس از پایش‌های لازم و تطبیق شرایط متقاضیان با شرایط مندرج در بخشنامه‌های ابلاغی، ۲۱ هزار نفر مشمول استفاده از مزایای این طرح شده‌اند که سایر فرآیند‌های لازم در حال اجراست.

او در بخشی از سخنان خود به آخرین وضعیت اتوبان تبریز- سهند نیز اشاره کرد و گفت: این اتوبان در تاریخ ۲۶ آذرماه امسال  و با حضور وزیر راه و شهرسازی زیر بار ترافیک می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: همچنین در این سفر، عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید سهند نیز آغاز خواهد شد.

در این جلسه، واگذاری ساخت واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر سهند به پیمانکاران، مشروط به برگزاری دو مناقصه در روزنامه تصویب شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ص.ج.ب از تبریز
۰۰:۳۵ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
نا این مردم را خسته نکنید و مصیبت نکشند گویا این پروژه ادامه دارد.به جای اینکه کلنگ چند پروژه را برزمین بزنید .یک پروژه را شروع کنید پس از اتمام کار ،بعدی را شروع کنید.،در زمان شروع پروژه راه آهن تبریز ،میانه ،من در شرکتی استخدام شدم و حالا هم بازنشسته هستم ولی از حرکت قطار روی ریل خبری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۵:۱۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
بعد ازسی سال به مردم اذربایجان تبریک میگوییم
آخرین اخبار