کمک میلیاردی نیکوکاران جهرمی به مدافعان سلامت

نیکوکاران و خیران شهرستان جهرم با پیوستن به پویش هر نفر یک خیر سلامت، سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بیمارستان‌های استاد مطهری و پیمانیه جهرم کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضا نیکوکار رئیس دفتر سازمان‌های مردم‌ نهاد و خیران دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم، گفت: در راستای اجرای پویش هر نفر یک خیر سلامت در شهرستان جهرم، سه خیر سلامت در سه هفته اخیر با پیوستن به این پویش سهم خود را از این کار نیک ادا کرده‌اند.

او، بیان کرد: در این راستا خلیل حقدان با پیوستن به پویش هر نفر یک خیر سلامت، مبلغ ۲ میلیارد ریال به مرکز آموزشی و درمانی پیمانیه شهرستان جهرم اهدا کرده است.

نیکوکار، تصریح کرد: حمایت‌های خیرخواهانه همشهریان ارزشمند از مدافعان سلامت، آقای رحمت‌الله نکویی نیز با پیوستن به این پویش مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به مرکز آموزشی درمانی استاد مطهری شهرستان جهرم اهدا کرد.

رئیس دفتر سازمان‌های مردم‌ نهاد و خیران دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم، ادامه داد: علی دلیریان مبلغ یک میلیارد ریال به مرکز آموزشی درمانی پیمانیه جهرم اهدا کرد.

او، با ادای احترام به همه نیکوکاران و خیران سلامت که در بحران کرونا با سخاوت به یاری همنوعان خود پرداخته‌اند، از مردم و نیک‌اندیشان دعوت کرد به پویش هر نفر یک خیر سلامت، پیوسته و نذورات و حمایت‌های مادی و معنوی خود را به تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی درمانی و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به بیماران اختصاص دهند و مدافعان سلامت را یاری رسانند.

نیکوکار افزود: خیران می‌توانند هدایا و کمک‌های مردمی خود را به شماره حساب ۲۸۸۳۵۲۳۶۱ و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۹۰۲۶۳ در بانک رفاه واریز کنند یا با دفتر امور سازمان‌های مردم‌نهاد و خیران سلامت دانشگاه به شماره ۰۹۱۷۵۶۶۴۵۰۷ تماس بگیرند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار