سیف: یک سال است پولی از استقلال و پرسپولیس نگرفته ایم

مدیر ورزشگاه آزادی درباره پرداخت اجاره به این مجموعه ورزشی از سوی سرخابی‌های پایتخت توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قدرت الله سیف، مدیر ورزشگاه آزادی درباره اینکه آیا استقلال و پرسپولیس اجاره ورزشگاه آزادی را پرداخت می‌کنند یا خیر، بیان کرد: پرسپولیس در آستانه فینال آسیا است و اجازه می‌خواهم به این بحث وارد نشوم، اما این مسئله درون خانوادگی است.

او افزود: برخی از دوستان مطرح کردند هر بازی ۲۵۰ میلیون تومان برای میزبانی به ورزشگاه آزادی پرداخت می‌کنیم که واقعیت ندارد. در یک سال گذشته پولی از سمت باشگاه‌ها برای مجموعه آزادی واریز نشده و تلاش می‌کنیم باشگاه‌ها با آرامش خاطر مسابقات خود را برگزار کنند.

سیف در خصوص بلند بودن چمن ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: سال‌ها است که بازی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. چون بازی‌های ملی هم در این ورزشگاه برگزار می‌شود از نظر تجهیزات به روز هستیم و من هم این ادعا را در رسانه‌ها خواندم. ضمن احترام به همه دوستان ملاک ما نظر ناظر بازی است. قبل از هر مسابقه ناظر اندازه چمن را کنترل می‌کند. اندازه استاندارد چمن باید دو تا سه سانتیمتر باشد. درجه بندی برای چمن زن هم مثل سابق است.

وی ادامه داد: در روز بازی پرسپولیس با صنعت نفت بارندگی بود و برای همین یک روز زودتر چمن را کوتاه کردیم. سپس نایلون روی چمن کشیده شد تا چمن به واسطه بارندگی خراب نشود. این احتمال را می‌دهیم چمن به دلیل زود کوتاه شدن و گرمایش از کف چند میلیمتر رشد داشته باشد، ولی این اندازه هم نمی‌تواند استاندارد را تغییر بدهد. شاید به این خاطر که هوا بارانی و حرکت توپ سنگین بود، دوستان این احساس را داشتند که چمن بلند بوده است.

او گفت: فدراسیون قایقرانی تمریناتش را با حفظ شیوه نامه بهداشتی در دریاچه انجام می‌دهد. یک جاده سلامتی دور دریاچه داریم که اجازه حضور به مردم را به واسطه محدودیت‌های کرونایی نداده‌ایم. استخر مجموعه نیز در اختیار فدراسیون شنا است و با مجوز فدراسیون، تمرینات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزشگاه آزادی ، سیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.