دستگیری سارق سیم‌های برق با ۱۹ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق سیم برق در حین سرقت و کشف ۱۹ فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ مهدی پور امینایی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران کلانتری ۱۲ شهر کرمان حین گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک نفر را در حال سرقت سیم برق مشاهده کردند.

او افزود: سارق با دیدن پلیس اقدام به فرار کرد، اما در نهایت با سرعت عمل ماموران انتظامی دستگیر و جهت بازجویی به مقر پلیس فرستاده شد.

سرهنگ پورامینایی با اشاره به کشف مقداری سیم برق مسروقه از سارق تصریح کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات موجود به ارتکاب ۱۹ فقره سرقت سیم‌های برق و تجهیزات انتقال نیرو در شهرستان کرمان اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی گفت: شهروندان ضمن توجه به نکات ایمنی در حوزه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا هرگونه عمل مجرمانه موضوع را سریعا از طریق مرکز فوریت پلیس ۱۱۰ به اطلاع خادمان نظم و امنیت برسانند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.