انهدام باند قاچاق حمل ریشه شیرین بیان در اراضی ملی ممسنی

با تلاش شبانه روزی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان ممسنی اعضای باند قاچاق حمل ریشه شیرین شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا مسعودی جم رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی، گفت: ماموران یگان حفاظت این شهرستان با استقرار در محور کلاه سیاه دشمن زیاری به سمت شیراز و رصد شبانه این جاده مواصلاتی با مشاهده دو خودرو مشکوک به حمل محصولات جنگلی بررسی‌های لازم را انجام و پس از توقیف خودرو‌ها متوجه حمل و جاسازی میزان قابل توجهی ریشه شیرین بیان و چوب آلات جنگلی قاچاق  از سوی قاچاقچیان شدند.

او، بیان کرد: پس از دستگیری متخلفان خودرو‌های توقیف شده به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال یافت و متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

مسعودی جم با اشاره به اینکه تمامی محور‌ها و گلوگاه‌های شهرستان به صورت شبانه روزی رصد و این امر در اولویت کاری قرار گرفته است، تصریح کرد:به همین منظور باجدیت تمام و بدون اغماض با متخلفان برخورد و بدون هیچ گونه بخششی با آنان برخورد قانونی می شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی با قدردانی از همکاری طبیعت دوستان این شهرستان از آنان درخواست کرد تا برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی با نیرو‌های منابع طبیعی تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار