خیز کهکشانی‌ها برای بازگشت به جمع مدعیان/ دست خالی زیدان در غیاب ستاره‌ها برابر آلاوز

در ادامه بازی‌های هفته یازدهم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید امشب به مصاف آلاوز خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته یازدهم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پذیرای تیم قعر جدولی آلاوز خواهد بود.

رئال مادرید در ۲ هفته گذشته برابر والنسیا متحمل شکست سنگین ۴ بر یک شد و مقابل ویارئال به تساوی یک - یک رسید تا از کورس مدعیان عقب قهرمانی جابماند.

با این حال شاگردان زین الدین زیدان در لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند در ایتالیا برابر اینتر میلان به پیروزی امید بخشی برسند و صدرنشینی خود را در گروه دوم این رقابت‌ها تثبیت کنند.

کهکشانی‌ها این هفته به مصاف آلاوز خواهند رفت که با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم لالیگا قرار گرفته و از ۳ بازی گذشته، ۳ تساوی کسب کرده است.

در طرف مقابل رئال مادرید با کسب ۱۷ امتیاز از ۹ بازی قبلی در رده چهارم ایستاده و برای کم کردن فاصله خود تا صدر جدول، نیاز شدیدی به ۳ امتیاز بازی خانگی مقابل حریف نه چندان قدرتمند دارد.

سرخیو راموس، لوکا یوویچ، ادر میلیتایٔو، فوری والورده و کریم بنزما که در بازی هفته گذشته مقابل ویارئال غایب بودند، امشب نیز نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند و زیدان بار دیگر ناچار است در غیاب چند تن از بازیکنان کلیدی خود، تیمش را روانه میدان کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار