مقام روس: تفسیر نیویورک تایمز از ترور فخری‌زاده، انعکاس چراغ سبز آمریکا به ترور‌های بیشتر است

معاون نماینده روسیه در سازمان ملل تحلیل رسانه آمریکایی از ترور دانشمند ایرانی را موافقت واشنگتن با اقدامات تروریستی بیشتر ارزیابی کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در واکنش به ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران آن را چراغ سبز آمریکا به اقدامات تروریستی برون مرزی بیشتر تفسیر کرد.

دیمیتری پولیانسکی با درج تحلیل یک رسانه آمریکایی در حساب توئیتری خود نوشت: این تحلیلی گویا از نیویورک تایمز است که آمادگی آمریکا برای چراغ سبز نشان دادن به ترور‌های خارج از مرز‌های سیاسی را منعکس می‌کند. این چیزی نیست که مورد مباهات یک کشور دموکراتیک باشد!

روزنامه نیویورک تایمز روز گذشته در واکنش به ترور شهید فخری زاده در تحلیلی پیام این جنایت تروریستی را اینگونه عنوان کرد: پیام هولناکی که مقامات آمریکایی می‌خواهند با ترور امروز به دانشمندان برجسته هسته‌ای ایران ارسال کنند در این جمله خلاصه می‌شود: اگر توانستیم به او (شهید فخری زاده) دست یابیم، به شما نیز می‌توانیم.

معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری صنایع دفاعی کشورمان، عصر روز جمعه در میدان خلیج فارس آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار