عزیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

انتقام خون شهید فخری‌زاده؛ تنها خواسته مردم از مسئولان کشور

دبیرکل جبهه جهادگران گفت: انتقام خون شهید فخری‌زاده و تمام شهدای ترور بدیهی‌ترین کاری است که مردم از مسئولین انتظار دارند.

خون شهید فخری‌زاده بنیان صهیونیسم را خواهد لرزاندوهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  ضمن ابراز تاسف از ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای ایران گفت: سلسله ترورها و اقدامات خرابکارانه چند سال اخیر که در کشور ما توسط مزدوران رژیم صهیونیستی انجام می شوند، ماهیت باطل و خوی ددمنشی آن رژیم را عیان می کند. ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته ایرانی نشان می دهد که اتاق فتنه رژیم صهیونیستی نقشه های پلیدی را طراحی کرده است؛ البته با هوشیاری ملت ایران هیچ کدام از نقشه های پلید آنها عملی نخواهد شد.

وی ادامه داد: خون شهید محسن فخری زاده، ملت ما را در مسیر مبارزه علیه صهیونیسم جهانی مصمم تر از گذشته و متحد خواهد کرد. انتقام خون شهید محسن فخری زاده و تمام شهدای ترور بدیهی ترین کاری است که مردم از مسئولین مربوط انتظار انجام آن را دارند. ما اطمینان داریم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی از عهده آن بر می آید؛ اما مطالبه اصلی و اصولی مردم اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع چنین اتفاقات ناگواری است. مردم انتظار دارند که راه های نفوذ تروریست ها شناسایی و کور شوند. مردم قدردان زحمات شبانه روزی نیروهای امنیتی هستند ولی سوال اینجاست که کجای کار مشکل دارد که دانشمندان هسته ای ما قربانی می شوند؟ اگر کمبود نیروی انسانی، تجهیزات یا منابع مالی دارند، تامین کنید، تقویت کنید. مشخص کنید مشکل کجاست.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با اشاره به راه‌های مقابله با این ترور ناجوانمردانه افزود: لازم است که کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به این مسئله ورود جدی بکند. بهتر است مسئله با دقت از زوایای مختلف بررسی شود. بومی سازی دانش هسته ای چیزی است که سالیان سال برای آن هزینه های زیادی را متحمل شده ایم. در این مسیر شهدای زیادی را داده ایم، تحریم ها بر ما تحمیل شده است. فشارهای اقتصادی سختی را تحمل کرده ایم. این سطح از امنیت و حفاظت از سرمایه های ملی قابل پذیرش نیست. مردم نمی پذیرند که دانشمندان هسته ای کشور به راحتی در عرض چند ثانیه ترور شوند و دشمنان قسم خورده ما هم خنده مستی و سرخوشی سر دهند. ما از نهادهای امنیتی حمایت می کنیم. انتظار داریم دولت نیز اقدامات بایسته را انجام دهد تا دیگر شاهد ترور و نا امنی در کشور نباشیم.


بیشتر بخوانید

چرا موساد سازنده واکسن ایرانی کرونا را ترور کرد؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار