حملات متعدد جنگنده‌های متجاوز سعودی به پایتخت یمن

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی چندین حمله به استان صنعاء داشته و مناطق مختلفی را گلوله‌باران کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، جنگنده‌های ائتلاف سعودی امروز (جمعه) حملات متعددی به استان صنعاء، -پایتخت یمن- داشته اند.

ائتلاف سعودی در دو حمله منطقه «جربان» همچنین در سه حمله به منطقه «ریمه حمید» را در شهر سنحانِ صنعاء هدف قرار داده و چهار حمله به منطقه «جبل عیبان» در شهر بنی مطر داشته است.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی همچنین چهار حمله به «جبل الاسود» در حرف سفیان استان عمران داشتند.

اتاق عملیات افسران ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان الحدیده نیز اعلام کردند که دشمن سعودی ۳۳ مورد نقض آتش بس با حملات توپخانه‌ای و ۱۳۸ مورد تیراندازی و گلوله باران در مناطق مختلف الحدیده داشته است.

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن پس از حمله اخیر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به شرکت نفتی آرامکوی عربستان تاکید کرد حملات موشکی با موشک «قدس ۲» پیام‌های متعددی برای تجاوزگران علیه ملت یمن و کسانی که در قبال قدس کوتاهی می‌کنند، به همراه داشت.

او در این خصوص گفت: تا وقتی که محاصره و تجاوز علیه یمن ادامه داشته باشد، عملیات بازدارندگی هم ادامه خواهد یافت. موشک «قدس ۲» در حمله اخیر پیام‌های متعددی برای تجاوزگران علیه ملت یمن و کسانی که در قبال قدس کوتاهی می‌کنند، به همراه داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار