مجوز فعالیت پیست اسکی آلوارس صادر می‌شود

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از صدور مجوز فعالیت پیست اسکی آلوارس در فصل جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد رضا برادران، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه با مدیر عامل پیست اسکی آلوارس با بیان اینکه در فصل جاری مجوز فعالیت برای پیست اسکی آلوارس صادر می‌شود گفت: متولی ورزش اسکی استان هیات اسکی است که می‌بایست مجموعه پیست اسکی آلوارس همکاری دو جانبه با این هیات را داشته باشد.

او افزود: در راستای توسعه ورزش زمستانی و رونق این رشته ورزشی در استان اردبیل تعامل بین هیات اسکی و مدیریت مجموعه پیست آلوارس انجام گیرد و پیست به صورت رایگان در اختیار منتخبین اسکی استان قرار گیرد.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد استعدادیابی و همگانی کردن اسکی هم اشاره کرد و گفت: آموزش برای کودکان و کشف استعداد این رشته ورزشی باید مورد توجه قرار بگیرد و بعد از صدور مجوز‌های لازم از ستاد کرونا نسبت به راه اندازی این پیست و در راستای همگانی کردن و کشف استعداد اقدام لازم انجام گیرد.

محمدپور، رئیس هیات اسکی استان اردبیل با بیان اینکه حضور فردی با تجربه و کاردان در راس مدیریت پیست آلوارس در اعتلای ورزش اسکی استان بسیار موثر خواهد بود گفت: رعایت آیین نامه‌های فدراسیون اسکی را جهت تسهیل تعامل پیست‌ها با هیات‌ها و ورزشکاران ضروری دانست.

محمدی، مدیر عامل پیست آلوارس بیان مشکلات موجود در فعالیت زمستانی این مجموعه از آمادگی این مجموعه برای آغاز به کار پس از اخد مجوز فعالیت و نیز اعلام آمادگی برای تفاهم همه جانبه با اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکی استان خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.