در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کوله‌هایی با ۲۶ کیلو حشیش در اصفهان/ ۱۸ فقره سرقت از مغازه در زمان مرخصی از زندان

مهم‌ترین حوادث امروز ۶ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۵ آذر ن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کوله‌هایی با ۲۶ کیلو حشیش در اصفهان

سروان "روح الله فاطمی فرمانده یگان تکاوری پلیس استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس تکاوری اصفهان حین گشت زنی در بیابان‌های اطراف ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نایین" متوجه تردد ۲ نفر در تاریکی شب شدند.

او افزود: بلافاصله این ۲ فرد دستگیر که در بازرسی از کوله‌های آن‌ها ۲۶ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش کشف شد.

کوله‌هایی با ۲۶ کیلو حشیش در اصفهان/ ۱۸ فقره سرقت از مغازه در زمان مرخصی از زندان



فرمانده یگان تکاوری پلیس استان اصفهان با اشاره تحویل این سوداگران مرگ به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.



۱۸ فقره سرقت از مغازه در زمان مرخصی از زندان

سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت چندین شهروند در منطقه شرق شهر اصفهان مبنی بر سرقت از مغازه‌های آنها، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد این سرقت توسط فردی انجام شده که در زندان است و هنگام مرخصی مرتکب این سرقت‌ها شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: سارق مورد نظر از زندان تحویل گرفته شده و هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۱۸ فقره سرقت مغازه در منطقه شرق شهر اصفهان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه متهم برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد خاطر نشان کرد: این سارق با تخریب شیشه یا از طریق کولر مغازه وارد می‌شده و سرقت می‌کرده که اکیدا توصیه می‌شود مغازه‌های خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و حتی الامکان از نگهدای پول نقد و اموال با ارزش در داخل مغازه خودداری کنید.
 

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب در خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی، با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان خمینی شهری مبنی بر اینکه مبلغ یک میلیارد ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های پلیسی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز‌های عبور، طی چندین مرحله مبلغ یک میلیارد ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده است.

سرهنگ "براتی" تصریح کرد: با انجام تحقیقات گسترده، متهم مذکور در یکی از استان‌های همجوار شناسائی و حسب دستور مقام قضائی نست به دستگیر وی اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خاطر نشان کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کنید، رمز‌هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید. هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت‌های اینترنتی حتما از کیبورد‌های مجازی استفاده کنید و در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه، از محل‌های مطمئن و دارای مجوز استفاده نموده و تمامی عملیات پرداخت را شخصا انجام دهید.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.