وزیر ارتباطات در اینستاگرام مطرح کرد؛

اتصال روستا‌های بشاگرد و حاجی‌آباد به اینترنت زودتر از موعد به پایان می‌رسد

محمد جواد آذری جهرمی با انتشار پستی درباره وعده خود برای اتصال روستاهای بندر عباس به اینترنت توضیح داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در اینستاگرام از احداث بیش از ۱۰۰ دکل مخابراتی جدید خبر داد. او که در سفر قبلی خود به بندر عباس گفته بود ۱۲۰ روستای منطقه‌ عمومی بشاگرد و حاجی‌آباد تا دهم اسفند به اینترنت متصل می‌شوند در این رابطه نوشت:

"در سفری که ۶۷ روز پیش به بندرعباس داشتم، وعده دادم که تا دهم اسفندماه، اینترنت به ۱۲۰روستای منطقه‌ی عمومی بشاگرد و حاجی‌آباد خواهد رسید.
برای این‌کار، برقراری ۳۲۰کیلومتر فیبر نوری و احداث بیش از ۱۰۰ دکل مخابراتی جدید در دستور کار قرار گرفت و ۱۷۰میلیارد تومان اعتبار هم تامین شد.

امروز با حضور استاندار هرمزگان و مدیران استانی و اپراتورها، روند اجرای کار را مرور کردیم. خوشبختانه با همت جمعی، از ۱۲۰ روستا تاکنون حدود ۵۰ روستا متصل شده‌اند و فکر می‌کنم کار در موعد زودتر از مقرر، یعنی اواسط دی ماه به پایان برسد.

یک زمانی به ما ایراد می‌گرفتند که چرا به روستایی که آبش را با تانکر حمل می‌کنند، اینترنت می‌برید؟ و امروز با فراگیری کرونا همه می‌دانند که اینترنت در روستا‌ها اگر از آب مهم‌تر نباشد، کم اهمیت‌تر هم نیست."

آذری جهرمی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار