سلامتی رویا نیست

شرکت داروسازی داخلی توانسته است با تکیه بر دانش بومی و پشتکار تحریم ها را به فرصت تبدیل کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، کارخانه داروسازی اکسیر در زمینی با وسعت ۳۶ هکتار با زیر بنای معادل ۶۰ هزار متر مربع در شهرستان بروجرد در استان لرستان واقع شده است.

این کارخانه از بزرگترین واحد‌های صنعتی کشور، در عرصه تولید دارو‌های انسانی است که با تکنولوژی پیشرفته خطوط تولید و مجموعه‌ای مجزا از ماشین آلات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و پرسنل کارآزموده و متخصص، هم اکنون بیش از یکصد و شصت نوع فرآورده دارویی در دوز‌ها و اشکال گوناگون تهیه و به بازار عرضه می‌نماید.

محصولات این شرکت شامل فرآورده‌های دارویی به شکل قرص، کپسول، آمپول، کاتریج، شربت ویال تزریقی و شربت و پودر برای سوسپانسیون خوراکی است. 

شرکت داروسازی اکسیر به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین تولیدکنندگان دارویی کشور در سال ۱۳۶۷ تاسیس و در سال ۱۳۷۳ به بهره برداری رسید. 

در این شرکت از یک سامانه ارزشیابی کامل و استاندارد برای نظارت بر کیفیت استفاده می‌شود. در این سامانه کنترل‌های دقیق و مستمر در کلیه مراحل از زمان ورود مواد اولیه تا محصول نهایی در آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و واحد تضمین کیفیت شرکت صورت می‌پذیرد که یکی از آزمایشگاه‌های رفرنس و مورد تایید وزارت بهداشت است و تمامی فرآیند‌ها مطابق استاندارد‌های GMP و قواعد WHO طراحی و اجرا می‌گردد.

بهره برداری از فناوری‌های جدید و دانش روز در شرکت اکسیر این امکان را برای شرکت فراهم کرده است که ضمن دستیابی به کیفیت برتر در تولید محصولات خود قیمت‌های رقابتی مناسب را در قرارداد‌های تجاری و خرید محصولات دارویی در داخل و خارج کشور در اختیار مشتریان خود قراردهد.

این شرکت با صادرات محصولات تولیدی به  ۱۹ کشور‌ جهان منجمله افغانستان، اوکراین، یمن، فیلیپین، آذربایجان، تاجیکستان، عراق، سوریه، سومالی، سریلانکا، اوگاندا، ارمنستان و لبنان سبب شده است تا با کسب عنوان صادر کننده نمونه برای شش سال متوالی به عنوان شرکت ممتاز صادراتی کشور انتخاب گردد.

علاوه بر این جلب اعتماد شرکت‌های معتبر بین المللی برای انجام پروژه‌های مشترک و تولید تحت لیسانس محصولات آن‌ها و همچنین دریافت استاندارد‌های ایزو ۹۰۰۱ برای سیستم مدیریت کیفیت، ایزو ۱۴۰۰۱ برای سیستم مدیریت زیست محیطی، ۱۸۰۰۱OHSAS برای سیستم ایمنی و بهداشت حرفه‌ای انتخاب و عنوان یکصد برند برتر ایران برای دو سال متوالی، کسب جوایز در ارزیابی‌های جایزه کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران در چهار سال متوالی و اخذ گواهی نامه‌های اشتهار به کیفیت سه ستاره، همچنین کسب تقدیر نامه تعالی سازمانی، دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان در کشور به مدت سه سال، دریافت تقدیرنامه از فرماندار بروجرد بعنوان یکی دیگر از مصادیق رضایت نمایندگان جامعه از فعالیت‌های شرکت، دریافت تقدیرنامه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان خانه بهداشت کارگری نمونه، کسب موفقیت در فرمولاسیون و تولید دارو‌های جدید ایرانی از دیگر افتخارات شرکت اکسیر‌ است؛ که بیانگر تلاش جدی و دارا بودن استاندارد‌های بالای کار در این شرکت است.

شرکت داروسازی اکسیر به منظور حضور فعال در سطح جهانی ضمن پای بندی به اخلاق حرفه ای، قوانین و استاندارد‌های بین المللی و رعایت اصول ایمنی و زیست محیطی به عنوان منتخب برگزیده صنعت سبز استانی تلاش می‌کند با تکیه بر دانش، نوآوری و خلاقیت کارکنان و بهره مندی از نظرات جامعه پزشکی، پشتوانه‌ای اطمینان بخش برای کارکنان، ذینعان و همه مصرف کنندگان باشد.

بازنگری و به روز رسانی ارکان جهت ساز شرکت داروسازی اکسیر، اهداف استراتژیک و برنامه‌های عملیاتی مربوطه بر مبنای مطالعات دقیق میدانی و از طریق تحلیل نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود داخلی شرکت، تحلیل محیط خرد و کلان خارج از شرکت، و نیز آینده پژوهی صنعت دارو در ایران و جهان بنا نهاده شده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.