ملاک عمل واگذاری پرونده‌های مددکاری بهزیستی به مراکز مثبت زندگی چیست؟

در حال حاضر ملاک عمل واگذاری پرونده‌های مددکاری بهزیستی به مراکز مثبت زندگی، لوکیشن و آدرس موجود در پرونده مددجو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلسه توجیهی و بررسی ادامه روند ثبت، واگذاری و انتقال پروندای مددکاری به مراکز مثبت زندگی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و اعضای کمیسیون مثبت زندگی، برگزار گردید.

فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : هرتحولی همواره با مشکلات و موانع‌ای همراه خواهد بود و راه اندازی مراکز مثبت زندگی بهزیستی که تحول عظیمی در خدمت رسانی به جامعه هدف ایجاد خواهد کرد هم از این موضوع مثتثنی نیست. پس باید سعی و تلاش کنیم با همدلی و همراهی موانع را از پیش رو برداریم و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به اجرای دقیق و کامل برنامه ریزی‌های انجام شده در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود تا خدایی ناخواسته در حق مددجویی اجهاف صورت نگیرد.

محمدی گفت: در حال حاضر ملاک عمل واگذاری پرونده‌های مددکاری به مراکز مثبت زندگی، لوکیشن و آدرس موجود در پرونده مددجو است. هنگام انتقال پرونده‌ها و بازدید‌های مددکاری ممکن است موانع و مشکلاتی هم بوجود آید که انتظار داریم، مددجویان عزیز همراهی و همکاری لازم با مددکاران در این خصوص را بعمل آورند. امیدوارم بزودی شاهد نتیجه و ثمر زحمات همکاران باشیم و بتوانیم ارزنده‌ترین خدمات ممکن را به جامعه هدف ارائه نماییم.

 مرتضی کوهی رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری روند انتقال، واگذاری و پیگیری‌های مددکاری را تشریح کرد و گفت: تاکنون در فاز اول برنامه، ۲۹۹۵۴ پرونده مددکاری به کارتابل ۸۰ مرکز مثبت زندگی در استان انتقال یافته است و ۵۶۲۸ پرونده دیگر در حال تکمیل اطلاعات و رفع نواقص است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.