برخورد پژو ۴۰۵ با کامیون یک کشته برجای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با کامیون و کشته شدن یک نفر در این تصادف دلخراش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سرهنگ  فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با کامیون در محور جاده قدیم "نظرآباد" به سمت آبیک بلافاصله واحد گشت برای بررسی صحنه در محل حاضر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: با حضور ماموران مشخص شد در این سانحه، راننده خودرو پژو ۴۰۵ به علت عدم توجه به جلو به شدت با پشت تریلی حامل بار برخورد کرده و توسط عوامل امدادی در حال مداوا است.

 سرهنگ اسدالهی با بیان این که راننده پژو در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد، گفت: علت وقوع این سانحه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو راننده سواری پژو ۴۰۵ اعلام شده است.

او در پایان به منظور پیشگیری از وقوع خطرات و حوادث ناگوار جاده‌ای به رانندگان، افزود: بارعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به حقوق خود و دیگران احترام بگذارند و از مواردی که موجب غفلت و حواس پرتی آنان در رانندگی می‌شود پرهیز کنند.

انتهای پیام / ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.