تائید صلاحیت ۷۰ نفر از مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی اردبیل

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از تائید صلاحیت ۷۰ نفر از مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی استان اردبیل در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در ۶ ماهه نخست امسال پروانه تائید صلاحیت ۵۰ مدیر کنترل کیفی صدور و ۲۰ نفر تمدید شده و در واحد‌های مختلف تولیدی و خدماتی استان مشغول به کار شده اند.

او افزود: بیشتر مدیران کنترل کیفی در زمینه‌های صنایع ساختمانی و معدنی، غذایی و کشاورزی و صنایع شیمیایی فعال بوده اند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: مدیران کنترل کیفیت معرفی شده از سوی واحد‌های تولیدی قبل از شروع کار خود لازم است دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی لازم را تحت نظارت اداره کل استاندارد استان سپری کنند.

علایی تصریح کرد: این آموزش‌ها شامل قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، شرح وظایف مدیران کنترل کیفیت و آشنایی تخصصی با روش‌های آزمون فرآورده تولیدی مورد نظر می‌باشد و دوره‌های آموزشی تخصصی مورد نیاز این افراد با همکاری شرکت‌های آموزشی همکار استانی و با هدف ارتقای سطح دانش فنی و به روزرسانی اطلاعات در طول سال برگزار می‌شود.

او در پایان گفت: محتوای این دوره‌ها بر اساس نیاز سنجی‌ها و اهداف سازمان ملی استاندارد ایران برای آموزش مدیران کنترل کیفیت پیشنهاد و مصوب می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.