لزوم توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

فرماندار اندیکا گفت: مدیران و همه افرادی که جهت خدمت به مردم گام بر می‌دارند باید جلوه گاه و منشا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله نوذری فرماندار اندیکا ضمن اشاره به اهمیت شورای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: این شورا دارای ۲ جنبه با مضمون حق الله و حق الناس است که در بحث حق الناس حساب رسی بسیار دقیق‌تر، سخت‌تر و گذشت از آن انجام نمی‌شود مگر اینکه شخص از سوی ذی حق بخشوده شود.

او در خصوص رعایت حقوق مردم و لزوم کار جهادی افزود: مدیران و همه افرادی که جهت خدمت به مردم گام بر می‌دارند باید جلوه گاه و منشا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند.

نوذری بیان داشت: حضور به موقع مدیران و کارمندان در محل کار و رعایت نکردن حقوق تکریم ارباب رجوع و پاسخگو نبودن دقیق و به موقع، بی توجهی به فریضه حق الناس است که نتیجه آن سرزدگی مردم از مسئولان است.

فرماندار اندیکا تصریح کرد: برای پیگیری و رفع مشکلات مردم تا توان دارم ذره‌ای کوتاه نخواهم آمد این راه را با تمام وجود ادامه خواهم داد تا اندیکا را به سر منزل مقصود که شایسته آن است برسانیم.

این مقام مسئول ادامه داد: مهمترین راه حل مشکلات مردم در شرایط فعلی وجدان بیدار، اتحاد، انسجام، دلسوزی، ایجاد کار تیمی و از همه مهمتر حاضر و ناظر دانستن خداوند در همه کار‌ها جهت خدمت رسانی به مردم است و باید با کمال آرامش و در یک فضای صمیمی، آرام و با نهایت احترام در جهت خدمت به مردم گام برداریم که در این صورت قطعا فریضه امر به معروف انجام شده است و نتیجه آن عاقبت به خیری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.