۷ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان کاشان توزیع می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: ۷ هزار بسته معیشتی و اقلام بهداشتی با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا در هفته بسیج بین جامعه هدف این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان امروز در نشست خبری مجازی به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: این کالا‌ها شامل پنج هزار بسته اقلام بهداشتی و ۲ هزار بسته معیشتی است که بین محرومان و نیازمندان در هفته پیش‌رو توزیع خواهد شد.

او آموزش همگانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح محله‌ها و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کاشان برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان افزود: برنامه‌های امسال هفته بسیج به علت شیوع بیماری کووید- ۱۹ با شعار «بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرینی» با محوریت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خدمت‌رسانی به مردم در راستای شکستن زنجیره شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی شده است.

او اضافه کرد: برنامه هر پایگاه بسیج یک خدمت با تشکیل ۶۳ قرارگاه جهادی و خدمت‌رسانی که از ۱۳ آبان‌ماه آغاز شده بود، در هفته بسیج با همکاری همه دستگاه‌ها، کانون‌های فرهنگی، موسسه‌های خیریه و مردم نهاد وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

اکبری همچنین تشریح کرد: رونمایی از کتاب، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، گفتگو‌های فرهنگی مجازی، اجرای گشت‌های رضویون در سطح محله‌ها، قدردانی از پزشکان و پرستاران، صدور کارت ایثار برای رزمندگان دوران دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت و صبحگاه به صورت مجازی در قالب نرم‌افزار شاد و برگزاری رزمایش و یادواره مجازی شهید بسیجی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کاشان است.

مردم کاشان افزون بر یک هزار و ۷۰۰ شهید تقدیم انقلاب کردند که ۸۸۰ نفر از آن‌ها بسیجی بودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.