ارزیابی اینفانتینو از میزان آمادگی قطر برای برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، آمادگی قطر برای میزبانی از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را چشمگیر توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، از پیشرفت مداوم قطر در راه آماده سازی برای برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ تمجید کرد.

از روز شنبه تا برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر، دقیقا ۲ سال باقی خواهد ماند، این مسابقات از روز ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

جیانی اینفانتینو، در این ‌باره به نشریه کمیته عالی میزبانی و میراث جام جهانی قطر ۲۰۲۲ گفت: قطعاً سال ۲۰۲۰ سالی چالش برانگیز برای جهان است و فوتبال نیز از این قاعده مستثنا نیست. با وجود همه این مشکلات در چند ماه گذشته شاهد پیشرفت مداوم در آماده‌سازی برای برگزاری یک جام جهانی فراموش نشدنی در قطر بوده ایم. این امر بار دیگر تعهد راسخ و بی‌تردید این کشور در میزبانی از یک تورنمنت استثنایی را اثبات می‌کند که بدون شک میراث آن مدت‌ها پس از سال ۲۰۲۲ احساس خواهد شد. 

رئیس فیفا افزود: علاوه بر اصلاحات بسیار مهم قانون کار که اخیراً توسط دولت اعلام شده است، ما شاهد پیشرفت در ساخت استادیوم‌ها و اعمال اقدامات سختگیرانه برای اطمینان از ایمنی و سلامت کارگران هستیم. در سفر کوتاهی که چند هفته پیش به دوحه داشتم، شخصاً متقاعد شدم که چه پیشرفت خوبی حاصل شده است و من به جام جهانی قطر در سال ۲۰۲۲ خوشبین هستم. مطمئن هستم که این یک تأثیر توسعه‌ای تحول آمیز در کشور و این منطقه خواهد داشت که طرفداران از سراسر جهان احساسات منحصر به فردی را در اینجا تجربه خواهند کرد و البته این بهترین مسابقات جام جهانی در تاریخ خواهد بود. "


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار