حاج علی اکبری:

زمینه‌ها برای تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی در سال ۱۴۰۰ در حال فراهم شدن است

امام جمعه موقت تهران درخصوص جوانگرایی در انتخابات ۱۴۰۰ پستی در توئیتر به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد حاج‌ علی‌ اکبری، امام جمعه موقت تهران با اشاره به جوانگرایی در دولت پستی در توئیتر به اشتراک گذاشت و نوشت:

"#انتخابات_۱۴۰۰ نقطه عطف در تاریخ #ایران و جهان اسلام خواهد بود؛ زمینه‌ها برای تشکیل #دولت_جوان #حزب‌اللهی در حال فراهم شدن است".

گفتنی است؛ رهبر انقلاب چندی قبل، خطاب به جوانان دانشجو فرمودند: " اگر چنانچه ان‌شاءالله شما جوان‌ها با این حرکت‌ها پیش بروید و زمینه را برای روی کار آوردن یک دولت جوان و حزب‌اللهی آماده کنید، بنده معتقدم که بسیاری از این نگرانی‌های شما و دغدغه‌های شما و غصّه‌های شما پایان خواهد پذیرفت."

ایشان همچنین خاطرنشان کردند: "مکرر گفته‌ام که به دولت جوان و حزب‌اللهی معتقد و امیدوارم. اما معنای این حرف صرفاً این نیست که یک جوان سی و دو ساله -من باب مثال- رئیس‌دولت باشد بلکه معنای دولت جوان و حزب‌اللهی یک دولت پای کار، آماده و با نشاط است که علاج مشکلات است و می‌تواند کشور را از راه‌های دشوار عبور دهد. برخی در سنین بالا نیز به معنایی جوان و پر تلاش و با نشاط هستند، مانند شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی که بیشتر از ۶۰ سال داشت، اما اگر شهید نمی‌شد، او را تا ده سال دیگر نیز در همان مسئولیت حفظ می‌کردم".

در ادامه توئیت منتشر شده امام جمعه موقت تهران را مشاهده می‌کنید:

انتخابات ۱۴۰۰ نقطه عطف در تاریخ ایران و جهان اسلام


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
انشالله