زردپوشان شیرازی در پی جایگزینی مناسب برای داوود مهابادی سرمربی

فجر شهید سپاسی شیراز در آستانه شروع لیگ دسته یک فوتبال ، کار دشواری برای انتخاب سرمربی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در آستانه شروع لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ، فدراسیون فوتبال ۲۷ آبان ماه ، داوود مهابادی سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز را به عنوان سکاندار جدید هدایت تیم ملی جوانان انتخاب کرد.

انتخاب مهابادی با واکنش مسئولان باشگاه فجر روبرو شد به نحوی که عباس زارع قائم مقام باشگاه فجر، گفت : فدراسیون فوتبال با باشگاه فجر هیچ گونه تعامل و مذاکره ای در این خصوص نداشته و این امر هم شاید بخاطر این موضوع باشد که مهابادی هنوز قراردادی با تیم فجر به امضا نرسانده بود و قرار بود پس از اردوی تهران و بازگشت به شیراز این امر محقق شود که بدلیل ابتلا رسول فلاح مدیرعامل فجر به ویروس کرونا ، عقد قرارداد با سرمربی به تاخیر افتاد.

او، بیان کرد: برای هر باشگاهی افتخار است که سرمربی آن در راس هدایت تیم های ملی باشد اما کاش این موضوع زودتر به باشگاه فجر اعلام شده بود نه اینکه در فاصله سه روز تا آغاز فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال کشور و آن هم بصورت ضرب العجل اعلام شود تا تیم فجر که با تفکرات داوود مهابادی بسته شده و بازیکن ها نیز با نظر مستقیم او جذب شدند با شرایط فعلی روبرو شوند.

قائم مقام فجر شهید سپاسی شیراز، تصریح کرد: انتظار می رود  بهترین تصمیم از سوی مسئولان رده بالای سپاه فجر و مدیرعامل تیم برای انتخاب سرمربی جدید اتخاذ شود تا فجری ها از این بابت کمترین آسیا را ببینند.

رسول فلاح مدیرعامل فجر هم علی رغم تماس های مکرر ، پاسخگوی ما در خصوص انتخاب داوود مهابادی بعنوان سرمربی تیم ملی جوانان نبود و شخص داوود مهابادی نیز گفت : از سمت فدراسیون فوتبال به او اعلام شده با هیچ خبرگزاری و حق مصاحبه نداشته و تنها پاسخگوی سایت فدراسیون فوتبال باشد.

در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور قرار است دوم آذرماه فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه پارس به مصاف خوشه طلایی ساوه برود و با توجه به رفتن داوود مهابادی از این تیم ، زردپوشان شیرازی حال و روز خوبی را تجربه نخواهند کرد و حتی ممکن است این شوک تا آخر فصل با زردپوشان شیرازی همراه شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.