خدمات شرکت برق زنجان غیرحضوری می شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: از ابتدای آذرماه تمامی خدمات شرکت توزیع برق استان زنجان فقط به صورت غیر حضوری ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: ایجاد بستر و زیرساخت مناسب برای ارائه خدمات غیر حضوری ۱۰۰ درصدی صنعت برق از پارسال کلید خورد و با شیوع ویروس کرونا و واگیری شدید این بیماری، آماده سازی آن سرعت گرفت و در حال حاضر شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از طریق سامانه موبایلی برق من، وبسایت www.zedc.ir و سامانه تلفنی ۱۵۲۱ آماده پاسخگویی و ارائه تمام خدمات به مشترکین زنجانی است. 

او افزود: مشترکین در صورت دسترسی به اینترنت با استفاده از سامانه موبایلی برق من فقط با استفاده از شناسه ۱۳ رقمی قبض برق خود، می‌توانند از خدمات صنعت برق از جمله: نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، ثبت قرائت توسط مشترک (خوداظهاری)، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید و امکان پیگیری و پرداخت هزینه انشعاب، ثبت خاموشی ها، ثبت خسارت وارده به مردم و استعلام برق امید به صورت غیر حضوری بهره ببرند.

علیزاده ادامه داد: شرکت توزیع برق استان زنجان برای بخشی از مشترکین که دسترسی کامل به اینترنت ندارند، با استقرار سامانه تلفنی ۱۵۲۱، تمامی خدمات خود را به صورت تلفنی در ۲۴ شبانه روز به مردم استان زنجان ارائه می‌دهد.

او بابیان اینکه مشترکین همانند گذشته، از طریق شماره  ۱۲۱ می‌توانند خاموشی، حوادث و فوریت‌های برق را اعلام کنند، گفت: در اپلیکیشن برق من بدون تماس با شماره ۱۲۱ می‌توانید ثبت خاموشی، حادثه یا پیگیری موارد درخواستی را انجام دهید.

علیزاده افزود: رسیدن به هدف صفر درصدی ارائه خدمات حضوری را در چشم انداز سال ۱۴۰۴ ترسیم کرده بودیم که با ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات و عقد قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه توانستیم قبل از ورود به سال ۱۴۰۰ به یکی از اهداف استراتژیک چشم انداز یاد شده دست یابیم. 

او گفت: مشترکین می توانند با استفاده از تلفن همراه و  ثابت خود، از تمامی خدمات برق بهره برده و به حفظ سلامتی خود و جامعه کمک کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تاکید کرد: به دلیل افزایش واگیری بیماری کرونا، تمامی خدمات فقط به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود و از ابتدای آذر ماه پاسخگویی و ارائه خدمات به صورت حضوری متوقف خواهد شد.
 
او از مردم استان خواست تا با همراهی و استفاده از خدمات غیر حضوری حافظ سلامت خود و جامعه باشند.

 مشترکین برق استان زنجان به منظور ثبت نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند از طریق شماره گیری با شماره ۰۲۴-۳۳۴۶۶۲۰۰ و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۱۹۵ اقدام کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.