دبیر ستاد کانون‌های مساجد کردستان:

۶۰۰ کانون فرهنگی و هنری در کردستان فعال هستند

گلباغی گفت:در حال حاضر ۶۰۰ کانون فرهنگی و هنری در کردستان مشغول به فعالیت هستند و در هفته کتاب و کتابخوانی ۳ کانون دیگر نیز افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامل گلباغی دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان گفت: تعداد کانون‌های مستقر در مساجد استان تا پایان امسال در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز به حدود ۷۰۰ کانون افزایش پیدا خواهد کرد.

او افزود: هم اکنون ۶۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان مشغول به فعالیت هستند و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی شاهد افتتاح سه کانون جدید خواهیم بود.

گلباغی اعلام کرد: در این هفته چهار باب کتابخانه شامل کتابخانه‌هایی در مساجد ناحیه منفصل شهری حسن آباد، روستای کرجو و مسجد حسنی جهان خانم سنندج و مسجد روستای وندرنی از توابع شهرستان کامیاران راه‌اندازی می‌شود.

دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان در ادامه سخنان خود به برنامه‌های هفته کتاب در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست برخط کتاب با عنوان بچه‌های مسجد و خودباوری دینی از جمله این برنامه هاست که به صورت آنلاین و با حضور صاحبنظران و اعضای کانون‌های مساجد استان انجام می‌شود.

گلباغی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۶۳ باب کتابخانه مخزن دار موجود در کانون‌های مساجد استان در سامانه ثبت شدند و در این راستا تلاش می‌کنیم علاوه بر افزایش تعداد کتابخانه‌ها به تقویت مخازن کتابخانه‌های موجود کمک کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.