بایدن: گلف بازی کردن ترامپ در شرایط همه گیری کرونا برایم قابل درک نیست!

رئیس جمهور منتخب آمریکا در کنفرانس خبری خود از عملکرد دولت ترامپ در مبارزه با ویروس کرونا انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا در نشست خبری در ایالت دلاور اولویت نخست دولت خود را مبارزه با همه گیری کووید ۱۹ معرفی کرد.

بر این اساس، وی گفت: باید دموکرات‌ها و جمهوری خواهان را زیر یک سقف جمع کنیم و تلاش برای بهبود اقتصادی را آغاز می‌کنیم. ما باید منابع مالی ضروری را برای قهرمانانی که در خط مقدم تلاش می‌کنند فراهم کنیم.

بایدن تصریح کرد: طرح اقتصادی برای ایجاد ۳ میلیون شغل با درآمد مکفی داریم. با ورود به زمستان، شرایط همه گیری ویروس کرونا سخت‌تر خواهد شد. بزرگترین چالش پیش روی ما احیای اقتصادی آمریکاست.

وی افزود: توقف فرآیند انتقال قدرت ممکن است باعث جان باختن شمار بیشتری از افراد مبتلا به کووید ۱۹ شود. خودداری ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات بیش از آنکه مانع از انجام وظایف من باشد، مایه آبروریزی کشور است.

بایدن با انتقاد از عملکرد دولت ترامپ در مواجهه با همه گیری کووید ۱۹ گفت: اینکه رئیس جمهور هم اینک در حال بازی گلف است و کاری در زمینه مهار ویروس کرونا نمی‌کند برای من قابل درک نیست. آمریکا در دولت من به سازمان جهانی بهداشت باز خواهد گشت.

کامالا هریس، معاون جو بایدن نیز در این نشست خبری گفت: زمانی که می‌گوییم در انتخابات پیروز شده ایم یعنی اینکه اقدام واقعی برای شکست دادن کرونا از همین الان آغاز می‌شود. همه ما می‌دانیم این همه گیری و این رکود اقتصادی به خصوص بر جوامع رنگین پوستان ما ضربه سختی زده است.

وی خاطر نشان کرد: سیاه پوستان و لاتین تبار‌های آمریکا سه برابر بیشتر در معرض کووید ۱۹ هستند و بیش از دیگران جان خود را از دست می‌دهند. آمار‌ها نشان می‌دهد بومیان آمریکایی چهار برابر بیشتر به نسبت دیگران بستری می‌شوند و در ماه گذشته، نرخ بیکاری برای سیاه پوستان دو برابر نرخ دیگران بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۲۰:۴۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
ببین خودتوراه میدن بعدنظریه بسازمثه دوره نامزدی شونصدتاوعده سرخرمن میدین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
واقعا مسخرس که طرفداراش خودشونو دارن میکشن و ترامپ داره گلف بازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
پس چی؟گلف بده بره تنیس بازی کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
نوشهری
۱۷:۳۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
ترامپ همش می رفت گلف بازی.وقتی می باخت، ایران رو تحریم می کرد.وقتی می برد ، جهان رو به گَند می کشید.ولی ظاهراً که همش می باخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
اینام بلدن از این حرفا بزنن!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
سگ زرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
همچنین دوچرخه سواری شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
ای کلک ؟ خودت هم دوچرخه سواری می کردی!
آخرین اخبار