مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) سقز خبر داد:

ارائه تسهیلات به مددجویان روستایی فاقد مسکن در سقز

عبداللهی از ارائه تسهیلات بلاعوض به مددجویان روستایی فاقد مسکن و غیرقابل سکونت در شهرستان سقز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، غفور عبداللهی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز گفت: در راستای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، تسهیلات به افراد روستایی زیر پوشش فاقد مسکن یا مسکن نامناسب و غیر قابل سکونت پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه پرداخت تسهیلات بانکی و بلاعوض با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، انجام می‌شود، افزود: شرایط این تسهیلات، معرفی مددجو به بنیاد مسکن جهت دریافت تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی و پرداخت تسهیلات بلاعوض به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز با اشاره به اینکه در این طرح خانواده‌های یک نفره، تبصره۱۴ و چند خدمتی نیز می‌توانند از این طرح استفاده کنند، اضافه کرد: خانواده مددجو باید دارای زمین حداقل به متراژ ۶۰ متر باشد، ضمنا هزینه‌های جواز و نقشه و نظارت بر احداث مسکن رایگان است.

عبداللهی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند تا پایان وقت اداری ۲۷ آبان ماه سال جاری برای ارایه درخواست و تکمیل پرونده به اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سقز واحد عمران مراجعه کنند.

او افزود: برای سهولت کاری و جلوگیری از ازدحام در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مددجویان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۲۲۷۹۹۹ داخلی ۴۵ (صفایی) و شماره تلفن مستقیم ۳۶۲۲۳۳۳۲ این اداره و یا مددکاران خود تماس بگیرند.

عبداللهی با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به ۶۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن و مستاجر هستند، یادآور شد: از اول سال تا کنون برای سه مورد احداث مسکن، تسهیلات ۳۰ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.