ترمیم و لایروبی کانال‌های دفع و هدایت پساب شهری در آبادان

فرماندار آبادان گفت: با ترمیم و لایروبی کانال‌های دفع و هدایت پساب شهری از این پس شاهد آبرفتگی گسترده پس از باران نخواهیم بود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در آستانه بارش‌های پیش بینی شده از سوی سازمان هواشناسی و هشدار در خصوص آبگرفتگی معابر در منطقه، اعضای ستاد بحران شهرستان آبادان تشکیل نشست دادند.

سید زین العابدین موسوی فرماندار آبادان در این نشست با اشاره به افزایش پمپ‌های تخلیه آب و لایروبی کانال‌های هدایت آب و پساب‌های فاضلاب در منطقه گفت: در بارش‌های چند روز پیش دیواره‌های کانال‌های هسته مرکزی شهر از جمله میدان طیب و منطقه دویستی‌ها دچار ریزش بتن شده بود که با ترمیم و لایروبی کانال‌های دفع و هدایت پساب و فاضلاب شهری از این پس شاهد آبرفتگی گسترده پس از باران نخواهیم بود.

اوخاطرنشان کرد: مرخصی همه مسئولان شهری لغو شده و تا پایان بارندگی پیش بینی شده (آخر وقت سه شنبه)،  باید در نقاط بحرانی و آسیب پذیر به صورت میدانی حضور داشته باشند.

محمودرضا شیرازی شهردار آبادان نیز در این نشست تاکید کرد: کاستی‌هایی که در بارندگی پیشین منجر به آبگرفتگی گسترده در شهر بود را برطرف کردیم و به مردم اطمینان می‌دهیم چالش پیشین آبگرفتگی پس از باران تکرار نخواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.