تاکید برساماندهی نمازخانه‌های بین راهی در کردستان

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر ساماندهی نمازخانه‌های بین راهی در کردستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در ستاد اقامه نماز استان کردستان گفت: مقوله فرهنگ و مساله نماز یک مساله اداری نیست لذا اگر به عنوان یک وظیفه اداری به آن بنگریم در عرصه عمل کار‌های خوبی انجام می‌شود، اما اثرگذاری لازم را نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه نباید به نماز و ستاد اقامه نماز کلیشه‌ای نگاه کنیم و خود را به برگزاری جلسه و گرفتن چند عکس خلاصه کنیم. افزود: باید وظایف و برنامه‌ها را از دل، مبتکرانه و خلاقانه پیش ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: ارتباط معنوی با خالق هستی می‌تواند در آرامش روح و روان مسلمانان نقش ویژه‌ای را ایفا کند و اقامه نماز بهترین راه برای عبور از مشکلات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار داشت: جلسات باید به صورت ویدئوکنفرانس و در بازه زمانی کوتاه برگزار شود و نکات بهداشتی در همه موارد در اولویت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان سفر به مکان‌های زیارتی و مذهبی را متحمل هزینه زیاد و برنامه‌ریزی و هماهنگی دانست و گفت: نماز بهترین و مستقیم‌ترین راه برای ارتباط با خداوند است که بدون نیاز به هیچ هزینه‌ای و در هر لحظه‌ای ممکن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه وقت اقامه نماز در ادارات نباید با جلسات تداخل پیدا کند، بیان کرد: باید نمازخانه‌های بین‌راهی در کردستان ساماندهی شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.