سارقان احشام در چنگ کاراگاهان پلیس استان مرکزی

ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی اعضای باند سرقت احشام را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از عملیات کارآگاهان پلیس در دستگیری یک باند سرقت و اعتراف آنان به سرقت ۱۶۶ رأس دام در این استان خبر داد و گفت: اعضای این باند به سرقت‌هایی در استان‌های قم و لرستان هم اعتراف کردند.

سردار مفخمی افزود: در چند ماهه اخیر با اعلام گزارش‌هایی از سرقت دام در شهرستان‌های زرندیه، ساوه و شازند، بررسی موضوع به صورت تخصصی در اختیار تیمی متشکل از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان و پلیس این شهرستان‌ها قرار گرفت.

او اضافه کرد: با اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس، سرانجام سارقان که اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار بودند، شناسایی و دو نفر سارق و یک نفر خریدار دام‌های سرقتی در حین خرید و فروش ۵۰ دام سرقتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی دام‌های کشف شده در این عملیات که مربوط به استان‌های قم و مرکزی بود، با شناسایی مالباختگان به آنان تحویل داده شد و سارقان برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.

او ادامه داد: در مراحل بازجویی‌های تخصصی پلیس، افراد دستگیر شده به سرقت ۱۶۶ رأس طی ۷ مرحله سرقت در استان مرکزی اعتراف کردند.

سردار مفخمی تاکید کرد: با بیان ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس از اعضای این باند سرقت گفت: سارقان همچنین به سرقت‌های دام از استان‌های قم و خرم آباد معترف شدند که مراتب پیگیری این سرقت‌ها از سوی پلیس این استان‌ها در حال پیگیری است.

او با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر دامداران و مالکان احشام به توصیه‌های پیشگیرانه پلیس گفت: دامداران ضمن توجه به هشدار‌های مکرر پلیس، لازم است هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند و در به کارگیری ابزار‌های بازدارنده بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا زندی
۰۸:۵۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
استان همجوار منظور لرستان دیگه کار اوناست