رئیس جمعیت هلال احمر:

بضاعت ما و سایر کشور‌ها برای مقابله با کرونا کافی نیست

همتی گفت: بضاعت ایران و سایر کشور‌ها برای مقابله با ویروس کرونا کافی نبوده و تمرکز ما باید بر آموزش و پیشگیری باشد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم امضای توافق نامه همکاری جمعیت هلال احمر وزارت بهداشت که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: هر کجا که به دعوت همکاران مان در وزارت بهداشت نیاز به حضور جوانان داوطلب هلال احمر وجود داشته، این کار انجام شده و در کنار وزارت بهداشت بوده ایم.

او افزود: در چند روز گذشته طرح آمران سلامت با حضور بیش از ۱۳ هزار نفر از جوانان هلال احمر در بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ پایگاه کشوری اجرا شده است و وظیفه آمران سلامت، تذکر و یادآوری موارد رعایت شیوه نامه ‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به مردم است که خوشبختانه این طرح با استقبال خوبی روبرو شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس جمعیت هلال احمر گفت: اعلام آمادگی می کنیم که سازمان جوانان در کنار وزارت بهداشت می‌تواند باری از دوش هموطنان مان بردارد. جمعیتی بیش از یک میلیون نفر عضو سازمان جوانان هستند و تقریبا در سراسر کشور حضور دارند و می‌توانند گام‌های مثبتی بردارند.

همتی یادآور شد: ایمان داریم که نه بضاعت ما نه بضاعت سایر کشور‌ها برای مقابله با کرونا، کافی نیست و تمرکز ما باید بر آموزش و پیشگیری باشد و بدون شک همدلی بین وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر خواهد توانست بار بیماری و موارد مرگ و میر بیماران را در کشور کاهش دهد و موجب آرامش روانی نیرو‌های بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.