وزیر راه و شهرسازی فردا به بشاگرد سفر می‌کند

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: پل موقت نصب شده بر روی رودخانه جگین شهرستان بشاگرد فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، آرش رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: وزیر راه و شهرسازی فردا دوشنبه برای افتتاح پل موقت نصب شده بر روی رودخانه جیگن و آغاز عملیات ساخت جاده روستای دولت آباد و دانشگاه آزاد سردشت به شهرستان بشاگرد سفر می‌کند.

رضایی افزود: پل فلزی موقتی که بر روی رودخانه جگین نصب شده ۶۰ متر طول و ۶ متر عرض دارد و با هزینه ۹۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.

او گفت: با بهره برداری از پل رودخانه جگین ساکنان ۴۸ روستای بخش گافر و پارامون از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند و مشکل قطع راه ارتباطی شهرستان بشاگرد به استان سیستان و بلوچستان در زمان بارندگی و طغیان رودخانه برطرف می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: عملیات ساخت جاده روستای دولت آباد بخش گوهران نیز فردا با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی آغاز می‌شود.

رضایی گفت: این مسیر به طول ۱۰۲ کیلومتردر چهار قطعه (راه بیخ کهنو- دولت آباد- حاجی آباد سرحدی و شِمسون) و با اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

او افزود: با ساخت این جاده ساکنان شش روستا از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی کار ساخت دانشگاه آزاد اسلامی شهر سردشت بشاگرد نیز آغاز می‌شود.

رضایی افزود: ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی شهر سردشت با زیر بنای هزار و ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در دو فاز ساخته خواهد شد.

او گفت: فاز نخست این طرح بهمن امسال و فاز دوم آن شهریورماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.