ستاری درگذشت حجت‌الاسلام اژه‌ای را تسلیت گفت

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با صدور پیامی در گذشت حجت‌الاسلام و المسلمین جواد اژه‌ای را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری طی پیامی در گذشت حجت‌الاسلام و المسلمین جواد اژه‌ای را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت ستاری چنین آمده است:

درخشانی استعداد بسیاری از سرآمدان این سرزمین، حاصل همت خدومانه و دغدغه‎مندی خالصانه‎ مردانی همچون حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد اژه‎ای است.

سوختن برای ساختن دنیایی بهتر، تقدیر مردمانی است همچون این عالم مجاهد که عرض هنگامه‎ی بودن شان در این سرا، برابر است با طول زیست بسیاری از ما.

اقدامات بنیان‎گذارانه آن مرحوم در بسیاری از مجموعه ­های نخبگانی کشور، همچون انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تشکیل مدارس استعداد‌های درخشان کشور، هدایت و حمایت‎های پدرانه بر مجموعه‌های نخبگانی کشور، از جمله برکات گام‎های این انسان شریف بود. حکماً در آغازین دوران گام دوم انقلاب‎مان، قدم ­های راستین جوانان و سرآمدان مام میهن، استمرار و تکامل بخش راه و همچنین موجب شادی روح ‎ این مرد بزرگ خواهد بود.

رنج ماخوذ از میل و ملال این عالم، سرانجام در آغوش آستان دوست آرام و قرار می‌گیرد؛ که بازگشت همه به سوی اوست. صمیمانه خود را در غم فقدان این بزرگ مرد انقلابی کشور سهیم می‌دانم و درگذشت آن مرحوم را به رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان و جامعه نخبگانی کشور و عموم هموطنانمان تسلیت عرض میکنم و برای بازماندگان صبر و سلامت خواستارم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.