کمک هزینه بیکاری ایام کرونا برای اعضای صندوق اعتباری هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با اعلام صدور «هنرکارت» برای اعضای صندوق اعتباری هنر، از واریز کمک هزینه بیکاری ناشی از شیوع بیماری کرونا از طریق هنرکارت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: برای اعضای صندوق هنر در قزوین، "هنر کارت" صادر شده و برای ثبت نام کنندگان از سوی بانک عامل افتتاح حساب شده که کمک هزینه ایام بیکاری کرونا به حساب آن‌ها به صورت مرحله‌ای در حال واریز است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه هنرکارت، کارت هویتی اعضای صندوق اعتباری هنر محسوب می‌شود گفت:از این پس خدمات صندوق در قالب این کارت که عضو شبکه بانکی کشور است به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو ارائه می‌شود.

او افزود: بر این اساس کمک هزینه معیشتی به حساب متصل به هنرکارت اهالی فرهنگ و هنر واریز می‌شود که برای تعدادی از اعضا واریز شده است و برای بقیه نیز طی روز‌های آتی واریز می‌گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در خصوص دریافت هنرکارت افزود: با همراهی بانک عامل هنرکارت برای اعضا صادر و طی چند مرحله توزیع خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد:اطلاعات تکمیلی در خصوص جزییات دریافت این کارت از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در ادامه گفت: رایزنی با مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و رفاهی برای ارائه خدمات به دارندگان هنرکارت در جریان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.