عموی عثمان دمبله دستگیر شد

عموی مهاجم تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا به دلیل ارائه اسناد جعلی به پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌ رسانه‌های اسپانیایی حاکی از این است که مالک دمبله، عموی عثمان دمبله وینگر تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا، پس از آتش گرفتن اتومبیل خود، توسط پلیس به دلیل ارائه اسناد و مدارک جعلی دستگیر شد.

روزنامه "ال پائیس" گزارش داد که اتومبیل "آئودی" عموی ستاره بارسلونا دچار آتش سوزی شده بود و ناظران این آتش سوزی به او هشدار دادند که توقف کند و از  اتومبیل خود خارج شود. در همین لحظه پلیس وارد صحنه حادثه شد. در نهایت مشخص شد عموی دمبله ۲ بطری گاز هلیوم با خود همراه داشته است.  پلیس در پی کشف حقیقت این حادثه است.  

پس از این حادثه عموی عثمان دمبله  اسناد و مدارک جعلی در اختیار پلیس قرار داد. عکس‌های موجود در اسنادی که عموی دمبله  به پلیس ارائه کرده بود با  چهره او مطابقت ندارد.

عموی عثمان دمبله به دلیل تخلفات رانندگی قبلی که بیشتر آن‌ها به دلیل سرعت غیرمجاز بوده، سعی کرده بود گواهینامه خود را از پلیس پنهان کند.  

سرانجام مالک دمبله پاسپورت خود را به پلیس اسپانیا ارائه کرد، اما پلیس او را به دلیل ارائه اسناد جعلی و رانندگی غیر قانونی، دستگیر کرد.

مالک با برادرزاده خود عثمان دمبله، وینگر تیم بارسلونا، در اسپانیا زندگی می‌کند. این اتفاق ممکن است به زندگی حرفه‌ای دمبله لطمه زیادی وارد کند.

البته پلیس اسپانیا احتمال دارد که مالک دمبله را پس از شنیدن اظهارات او آزاد کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
به ما چه اونوقت ؟
آخرین اخبار