۷ نشان رنگارنگ سهم کودکان نقاش کردستانی

اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کردستان در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان ۷ نشان طلا، نقره و برنز کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سهیلا شیخی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت:برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» در فضای مجازی معرفی شدندو اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان۷ نشان طلا، نقره، برنز و دیپلم افتخار، را به دست آوردند.

شیخی افزود:در این مسابقات بیش از ۹ هزار اثر از ایران و ۵ قاره جهان و ۲۷ کشور در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان ارائه شد که از این تعداد ۱ هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله داوری پایانی راه پیدا کردند.

او گفت:همچنین از یک هزار و ۷۰۰ اثر، ۳۵۰ اثر در بخش ملی و بین‌المللی برگزیده شد که ۱۰۰ اثر مربوط به بخش بین‌الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: سیده هوناز حسینی ۱۱ ساله از سقز و هوراز ضیاالدینی ۱۳ ساله از سنندج نشان طلای این مسابقه را دریافت کردند.

شیخی گفت: ساینا یوسفی از مرکزسقز، فرمیسک ساعدموچشی از موچش نشان نقره این مسابقه را دریافت کردند.

او با بیان اینکه سایدایوسفی ازسقز برنز و ونوس گلناریان نشان برنز این مسابقه را به خود اختصاص دادندگفت: نازنین رقیه صادقی از بانه نیز دیپلم افتخار مسابقه بین المللی دست‌های پاک نجات بخش زندگی را به خود اختصاص داد.

مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوییس به‌عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.