درخشش دانش آموزان مهابادی در مسابقه بین‌المللی نقاشی

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد از درخشش دانش آموزان این شهرستان در مسابقه بین‌المللی نقاشی "دست‌های پاک، نجات بخش زندگی" خبر داد.

افسانه بازیار مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، ۱۲ نشان شامل ۲ طلا، ۲ نقره، ۴ برنز و ۴ دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک، نجات بخش زندگی» را کسب کردند.

بازیار افزود: بیش از ۹هزار اثر از ایران و ۲۷ کشور از ۵ قاره جهان در این مسابقه بین‌المللی ارائه شد که از این تعداد، ۱۰۳ اثر از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی به دبیرخانه مسابقه ارسال شده بود که برگزیدگان در فضای مجازی معرفی شدند.

او تصریح کرد: امیرعطا راشدی ۷ ساله از مرکز سلماس و دیانا حسن پور ۱۰ ساله از مرکز شماره دو مهاباد مدال طلا، حنانه عشقی ۱۱ ساله از مرکز چالدران و آوان شاهین پور ۹ ساله از مرکز شماره یک مهاباد مدال نقره، نساء ابوبکری ۱۰ ساله از مرکز شماره یک مهاباد، یونس بابش آقایی ۱۰ ساله از مرکز تازه شهر، دیاکو حسن پور ۱۰ ساله و دیانا قلیانی ۱۲ ساله از مرکز شماره دو مهاباد مدال برنز، محیا پور رسول ۱۰ ساله و هدیه آقانژاد ۱۲ ساله از مرکز چالدران، متینا خاطری ۱۰ ساله از مرکز شماره یک مهاباد و خوشقدم بابش آقایی ۱۳ ساله از مرکز تازه شهر دیپلم افتخار این مسابقه را به دست آوردند.

مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوییس به ‌عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار برگزار شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.