تلاش حزب جمهوریخواه آمریکا برای حفظ اکثریت در مجلس سنا

حزب جمهوریخواه آمریکا می‌کوشد با پیروزی در انتخابات مجلس سنا در ایالت جورجیا، برتری خود در این مجلس را حفظ کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از‌ای پی تی ان، حزب جمهوریخواه آمریکا می‌کوشد اکثریت مجلس سنای آمریکا را همچنان در دست بگیرد.

بر این اساس، نمایندگان حزب جمهوریخواه در مجلس سنای آمریکا تمام همت و تلاش شان را به کار گرفته اند تا پایگاه انتخاباتی این حزب را در ایالت جورجیا وادار سازند در دور دوم انتخابات مجلس سنا که در ماه ژانویه در این ایالت برگزار می‌شود حضور پیدا کرده و به نمایندگان حزب، سناتور‌ها کلی لوفلر و دیوید پردو رای بدهند.

سناتور مارکو روبیو‏، نماینده حزب جمهوریخواه در مجلس سنا برای تبلیغ و سخنرانی درباره عملکرد دوستانش به میان مردم جورجیا آمده بود. انتخابات ژانویه مشخص خواهد کرد کدام حزب (جمهوریخواهان یا دموکرات ها) کنترل مجلس سنا را در دست خواهند داشت.

لوفلر و پردو با نمایندگان حزب دموکرات رافائل وارناک و جان اوسوف در این انتخابات به رقابت می‌پردازند. روبیو در جمع هواداران حزب جمهوریخواه در کاب کانتی‏ گفت: «براستی انتخاباتی که پیش رو داریم از نگاه سیاست و مفهوم آن زورآزمایی سرنوشت ساز است. ما نمی‌خواهیم یکی از این رقابت‌ها را برنده شویم بلکه هر دو کرسی را می‌خواهیم و به هر دو کرسی نیاز داریم.»

لوفلر هم در تایید سخنان روبیو گفت: «همه چیز به پیروزی ما در جورجیا بستگی دارد. چشم‌ها در کل کشور به جورجیا دوخته شده است. ما قرار است کشور را نجات بدهیم!»

ستاد انتخاباتی حزب جمهوریخواه در کاب کانتی روز چهارشنبه پر شده بود از هواداران این حزب که اکثریت آن‌ها ماسک به صورت نداشتند و رعایت فاصله اجتماعی بین آنان نیز تقریبا غیرممکن بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۱۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
شتر در خواب بیند پمبه دانه گهی لب لپ خورد گه دانه دانه مگر خوابشو ببینی ترامپ ملعون تروریست جنگ داخلی شدید و سختی در کشور آمریکا رخ خواهد داد ولی تو دیگر رئیس جمهور نخواهی شد تو به زباله دان تاریخ بشریت انداخته شدی برای همیشه جوبایدن موذی ملعون هم همین سرنوشت تو را خواهد داشت اگر دنباله روی راه تو و حامی رفتار و افکار و کردار و گفتار خبیثانه گذشته توی ملعون باشد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار