بهروان: سازمان لیگ مجری تصمیمات ستاد ملی با کرونا است

غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ درباره شرایط برگزاری لیگ برتر ایران توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا بهروان درباره لغو احتمالی مسابقات لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: برای سازمان لیگ بسیار مهم است که مسابقات را طبق برنامه برگزار کند، برای این که فوتبال باشگاهی ما بسیار نیازمند است که مسابقات برگزار شود، اما در این شرایط فعلی خیلی از تصمیمات توسط ستاد ملی کرونا گرفته می‌شود و این تصمیمات به سازمان لیگ ابلاغ می‌شود، ما هم مجری این تصمیمات هستیم.

بهروان درباره مرحوم یاوری عنوان کرد: من هم درگذشت این بزرگ مرد فوتبال ایران را به خانواده او، جامعه فوتبال اصفهان و همچنین فوتبال ایران تسلیت می‌گویم. همچنین درگذشت عباس روغنی که یکی از قدیمی‌های کمیته انضباطی بودند و همچنین عباس خلج بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران را به خانواده این عزیزان تسلیت می‌گویم.

او درباره مشکلات ورزشگاه شهید وطنی مازندران عنوان کرد: تشکیلات ورزش استان، استانداری و فدراسیون فوتبال همه تلاش کردند که چمن این ورزشگاه را ترمیم کنیم و قصد داریم از چمن طبیعی به جای چمن مصنوعی فعلی این استادیوم استفاده کنیم.  یک ضلع از استادیوم که سکو نداشته تا یک ماه دیگه آماده خواهد شد و از این وقفه پیش آمده برای تعمیر استادیوم و حل کردن مشکلات آن استفاده خواهند کرد.

بهروان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اساسنامه تغییرات گسترده‌ای کرده است، با این تغییرات خیلی از اهالی فوتبال می‌توانند نامزد شوند و در مجمعی که شنبه ۸ آذر برگزار خواهد شد تاریخ انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار