سرپرست فرمانداری رامشیر:

از ورود افراد بدون ماسک به ادارات و بانک‌های رامشیر جلوگیری شود

عبادی با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: باید از ورود افراد بدون ماسک به ادارات و بانک‌های رامشیر جلوگیری شود.

سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از بانکها، دفاتر پیشخوان و ادارات شهرستان با حضور جمعی از مسئولان گفت: بازدید‌های سرزده به منظور بررسی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و صیانت از سلامت شهروندان و کارکنان انجام شد.

او با بیان اینکه جمشیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان رامشیر و لاله زاری رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان حضور داشتند، افزود: ادارات و بانک‌ها باید به منظور ارتقای سلامت کارکنان و صیانت از حقوق شهروندی، رعایت شیوه نامه‌های ستاد ملی کرونا را در دستورکار قرار دهند.

عبادی با تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهاد‌های موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند، اظهار داشت: همچنین باید از ورود افراد بدون ماسک به مکان‌های مذکور جلوگیری شود، ضمن اینکه باید حفظ فاصله‌گذاری هوشمند در روابط اجتماعی مدنظر باشد تا بتوانیم زنجیره شیوع کرونا را قطع و سرعت انتقال این ویروس را کاهش دهیم.

سرپرست فرمانداری رامشیر ادامه داد: اگر اصول بهداشتی را رعایت نکنیم، شهرستان که در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد، به وضعیت قرمز صعود خواهد کرد، پس از شهروندان خواهشمندیم جز برای کار‌های ضروری از منزل خارج نشوند و هنگام حضور در اماکن شلوغ و پرتردد حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.